Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

SIEMA!

Na początku wielkie dzięki za komentarze :)

Jak widac narazie pisze cos w miare systematycznie buhaha bo to dopiero 2 wpis :P:P, zobaczymy jak bedą kolejne szły..... ale nie obiecuje ,ze bede pisała codziennie :D

Ten mój zabawy nagłówek tyczy sie tego ,ze moja strsza dzisiaj robi impreze na chacie no i trzeab było by gdzies wybyc a nie tak siedziec w nieźle zakreconym towarzystiwe heheh :P:P

Dzisiaj miałam kosmiczna jazde z moim tatusiem :):) o to ze sie nie ucze wogole ANGIELSKIEGO i olewam jak tylko moge szkołe hehe ale na szczescie poszedł to pracy i dalej robie to co lubie a nie nauka sie bede zajmowała :P

Przedchwilka wróciłam od kumpeli (M) , troszke u niej posiedziałam i pozawracałam jej głowe ale ogolnie lajcik zaraz pojde jezcze raz do niej bo musimy sobie porobic jakies fajne fotki:):), tak zebym mogła wam w konu pokazac jak ja pięknie wygladam buhahhah :P:P. Weim ,ze ejstem bardzo skromna dziewczynka :):)

Dobra narazie koncze bo zraz wychodze

Narazie

Buźką :):):):)

karola^kala^ : :

MÓJ pIERWSZY WPIS TUTAJ :-) Komentarze (9)
28. grudnia 2003 23:42:00
linkologia.pl spis.pl

elO!

nAZyWAM siE kAroliNa

Jest to mój pierwszy blog no i zobaczymy jak bedzie mi szedł....

myśle, ze bedziecie dawac jakies wpisy :P:P

Narazie się wiele nie bede rozpisywała bo ide kimac jakos zmeczona jestem a jutro kolejny nudny dzien heheh :P   Narazie pozdro :*

zarzućcie jakimis wpisami do ksiegi :) mozecie tam pisac jak bardzo mnie kofacie hehe :)
karola^kala^ : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

magdusia13 | millka | modliszka | ziutka | lenaksc | Mailing